Z czym przyszło nam się zmierzyć?
Problem
Ze sklepem internetowym ModBiS współpracowaliśmy od dłuższego czasu, tworząc kampanie reklamowe i zarządzając nimi na platformie Google Ads. Regularnie poszerzaliśmy zakres działań, wprowadzając adekwatne dla tego biznesu rozwiązania. Doszliśmy tak do momentu, w którym trudno było w dalszym ciągu skalować sprzedaż. Aby nie utknąć w martwym punkcie, postanowiliśmy zmodyfikować naszą wizję i zaproponować klientowi nowe, nieszablonowe podejście do tematu.
Cele
Na przełom 2018/2019 wyznaczyliśmy więc sobie dwa nowe cele:
- odnalezienie nowych, efektywnych kanałów promocji,
- zwiększenie poprzez nie liczby konwersji.
Po głębszej analizie problemu nasunął nam się pomysł na przetestowanie dość nietypowego, jak na wspomnianą grupę docelową (kobiety 50+), kanału promocji, a mianowicie…