Skontaktuj się z nami

+48 ‭602 342 788‬
kontakt@smartyou.pl

Promuj swoją stronę
Lista realizacji

Telefony i tablety źródłem 112% wzrostu przychodu w sklepie Tołpa. Zobacz, jak tego dokonaliśmy

Z CZYM SIĘ ZMIERZYLIŚMY?

Wyzwanie

Tołpa to rozpoznawalna marka wysokiej jakości kosmetyków. Jej produkty dostępne są w wielu sklepach internetowych i stacjonarnych na terenie całej Europy. Naturalne składniki i dopracowany wizerunek wyróżniają je spośród innych kosmetyków na rynku.

Mając na celu długofalowe zwiększenie przychodów generowanych przez sklep internetowy, klient zgłosił się do nas z prośbą o zbadanie jego wydajności sprzedażowej, ocenę funkcjonalności oraz znalezienie sposobów na zwiększenie liczby subskrypcji na newsletter. Wyczerpujące raporty analityczne systematycznie uzupełnialiśmy o praktyczne rekomendacje biznesowe, technologiczne i marketingowe, które przełożyły się na rzeczywisty wzrost zaangażowania użytkowników w serwisie klienta.

JAK ROZWIĄZALIŚMY PROBLEM?

Rozwiązanie

Przyjęliśmy sprawdzony model analizy trzyczęsciowej, aby zidentyfikować główne problemy sklepu. Skupiliśmy się na trzech obszarach działań: pozyskiwaniu ruchu, zachowaniu użytkowników oraz sprzedaży. Narzędzie Google Analytics posłużyło nam do zobrazowania ruchu na stronie oraz rozpoznania bieżących trendów i anomalii. Odszukaliśmy mocne i słabe strony sklepu, które przy równoległej weryfikacji działań po stronie klienta wykorzystaliśmy do zwiększenia liczby transakcji.

Z uwagi na długofalowość celu obranego przez klienta, przygotowywaliśmy trzy rodzaje raportów: kwartalne, półroczne oraz roczne. Przy każdej iteracji udoskonalaliśmy zestaw narzędzi, aby maksymalnie zwiększyć ich użyteczność w projekcie. System sprawdził się jako elastyczne rozwiązanie zarówno dla klienta, jak i dla nas. Sekwencyjność raportów pozwoliła na weryfikację wstępnych założeń oraz dostosowanie kierunku kampanii do zmieniających się warunków.

Wzajemne zrozumienie i podtrzymanie codziennej komunikacji uważamy za kluczowe, dlatego w czasie prac nad kampanią byliśmy w stałym kontakcie z klientem. Rozwiązywaliśmy problemy z interpretacją treści analiz i pogłębialiśmy zagadnienia, które były niejasne. Naszym nadrzędnym celem była jasność i efektywność wdrażanych rekomendacji.

Zakres działań

Co zrobiliśmy?

Wykorzystaliśmy Google Analytics oraz inne narzędzia analityczne, aby długofalowo zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym Tołpa. Przy wyborze narzędzi kierowaliśmy się dokładnością i wszechstronnością. Szczegółowa analiza pozwoliła na obiektywną ocenę kanałów marketingowych jako całości. Regularne raporty weryfikowały ich efektywność w kontekście głównych celów sprzedażowych. Stale udoskonalaliśmy formę graficzną raportów, które dzięki wizualizacji danych były przystępne i zrozumiałe dla klienta.

Działania analityczne uzupełniliśmy o niestandardowe grupowanie kanałów i treści. Uporządkowaliśmy je w logiczną strukturę, którą następnie przebadaliśmy pod kątem profilów i preferencji użytkowników strony. Grupowanie kanałów i treści pozwoliło na rzeczową ocenę ich wydajności oraz utworzenie segmentów danych dedykowanych poszczególnym rodzajom produktów i usług. Zrozumienie zachowania użytkowników miało kluczowe znaczenie dla rozwiązania problemów sprzedażowych i zwiększenia konwersji w sklepie Tołpa.

  • Okresowe raporty analityczne Okresowe
    raporty analityczne
  • Consulting analityczny Consulting
    analityczny
  • Zaawansowane wsparcie Google Analytics Zaawansowane wsparcie
    Google Analytics
  • Wizualizacja danych Wizualizacja
    danych
  • Obiektywna ocena wartości kanałów Obiektywna ocena
    wartości kanałów

CO OSIĄGNĄŁ KLIENT?

Wyniki prac

Przygotowane przez nas raporty zawierały rzeczywiste dane zbiorcze, które przełożyły się na rekomendacje i działania po stronie klienta. Wykryliśmy problemy z funkcjonalnością mobilnej wersji sklepu, których rozwiązanie doprowadziło do zwiększenia przychodów z tej platformy o 112% w skali roku. Optymalizacja układu i sposobu prezentacji treści na stronie pozwoliła na osiągnięcie wzrostu nowych subskrypcji na newsletter aż o 68,9% year-over-year. Raporty analityczne umożliwiły również wykrycie błędnych wdrożeń dokonywanych przez inne firmy partnerskie klienta, wprowadzenie poprawek elementów na stronie internetowej oraz zwiększenie miesięcznych oszczędności dzięki rezygnacji z nieopłacalnych kanałów i umiejętnym przekierowaniu ruchu.

  • +0%

    wzrost przychodów z platformy mobilnej

  • +0%

    wzrost subskrypcji na newsletter

  • +0%

    wzrost transakcji z kanału Google Ads

JAK WPŁYNĘŁO TO NA NASZE DOŚWIADCZENIE?

Wnioski

Nasz klient, producent naturalnych kosmetyków Tołpa, zyskał na przemyślanych działaniach analitycznych i praktycznych rekomendacjach biznesowych. Na jego przykładzie pokazujemy, jak wiele korzyści przynosi analityka. Z pomocą danych zbiorczych poznaliśmy preferencje użytkowników oraz zidentyfikowaliśmy i usunęliśmy największe ograniczenia dla liczby transakcji w sklepie Tołpa. Długofalowa współpraca z klientem wiele nas nauczyła i pozwoliła docenić możliwości, jakie oferują raporty okresowe. Stała weryfikacja, elastyczność i mierzalna efektywność pozwoliły na szybką reakcję na zmieniające się trendy i wykorzystanie nadarzających się okazji. Dzięki stałemu kontaktowi z klientem aktualizowaliśmy założenia i pomagaliśmy w interpretacji raportów.

Agencja SmartYou od początku współpracy z pełnym profesjonalizmem i zaangażowaniem podchodziła do swoich obowiązków. Otrzymaliśmy od niej pełną analizę i wnioski z dotychczas prowadzonych kampanii naszej firmy. Współpraca przeszła nasze oczekiwania, a w jej wyniku nasza firma osiągnęła wszystkie cele biznesowe. Agencja SmartYou potrafi wsłuchać się w oczekiwania klienta i dobrać odpowiednią strategię. Polecamy!

Agnieszka Pełka-Szajowska kierownik działu marketingu Torf Corporation - Fabryka Leków Sp. z o.o.

Sprawdź, co osiągnęli nasi klienci

Polecane realizacje

Jak zwiększyliśmy przychody o 25% i poprawiliśmy rentowność kampanii Kelop w Allegro Ads?

Klient oddał nam pod opiekę cenne konto, które przynosiło mu korzyści biznesowe. Stanęliśmy więc przed wyzwaniem optymalizacji działań pomimo spadającego zainteresowania wg planera kampanii Allegro.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Jak zwiększyliśmy przychody o 25% i poprawiliśmy rentowność kampanii Kelop w Allegro Ads?
Klient oddał nam pod opiekę cenne konto, które przynosiło mu korzyści biznesowe. Stanęliśmy więc przed wyzwaniem optymalizacji działań pomimo spadającego zainteresowania wg planera kampanii Allegro.
Przeczytaj więcej

Jak API konwersji Facebooka wpłynęło na wyniki w sklepie odzieżowym? Przykład sklepu Ella Boutique

Sprawdzianem okazało się dostosowanie naszych działań do nowej rzeczywistości i zaproponowanie klientowi najkorzystniejszego rozwiązania – opcją dla nas okazało się API konwersji Facebooka. Przez lata wspólnej pracy zbudowaliśmy wzajemne zaufanie, które pozwoliło nam uzyskać zgodę klienta na wprowadzenie nowej funkcjonalności.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Jak API konwersji Facebooka wpłynęło na wyniki w sklepie odzieżowym? Przykład sklepu Ella Boutique
Sprawdzianem okazało się dostosowanie naszych działań do nowej rzeczywistości i zaproponowanie klientowi najkorzystniejszego rozwiązania – opcją dla nas okazało się API konwersji Facebooka. Przez lata wspólnej pracy zbudowaliśmy wzajemne zaufanie, które pozwoliło nam uzyskać zgodę klienta na wprowadzenie nowej funkcjonalności.
Przeczytaj więcej

Przypadek Top Online, czyli jak zwiększyliśmy wolumen i obniżyliśmy koszt zweryfikowanego leada o 52%?

Naszym wspólnym wyzwaniem była poprawa jakości konta reklamowego oraz formularzy ocenianych również przez dział sprzedaży jako wartościowe.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Przypadek Top Online, czyli jak zwiększyliśmy wolumen i obniżyliśmy koszt zweryfikowanego leada o 52%?
Naszym wspólnym wyzwaniem była poprawa jakości konta reklamowego oraz formularzy ocenianych również przez dział sprzedaży jako wartościowe.
Przeczytaj więcej

Zrzutka.pl – jak obniżyliśmy koszt rejestracji użytkownika o 70% dla ich nowej platformy 4fund.com?

Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Zrzutka.pl – jak obniżyliśmy koszt rejestracji użytkownika o 70% dla ich nowej platformy 4fund.com?
Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.
Przeczytaj więcej

Efekt domina w Facebook Ads: Jak zmiany w targetowaniu przyniosły ROAS wyższy o 72%?

Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Efekt domina w Facebook Ads: Jak zmiany w targetowaniu przyniosły ROAS wyższy o 72%?
Naszym wspólnym wyzwaniem było wdrożenie nowej strategii kampanii Facebook Ads, która pozwoli nam zwiększyć zwrot z wydatków na reklamę.
Przeczytaj więcej

Bez bariery wejścia i z niskimi kosztami dotarcia. Jak wygenerowaliśmy w 3 miesiące dodatkowe 38 000 zł przychodu, skalując biznes klienta o Pinterest Ads?

Dla klienta z branży dodatków do domu (osłon okiennych) szukaliśmy rozwiązań, które mogłyby pomóc docierać do nowych odbiorców. Ze względu na obecność klienta w przestrzeni Google i FB, uruchomiliśmy nowy kanał reklamowy. Kuszący niskimi kosztami dotarcia i brakiem bariery wejścia Pinterest Ads.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Bez bariery wejścia i z niskimi kosztami dotarcia. Jak wygenerowaliśmy w 3 miesiące dodatkowe 38 000 zł przychodu, skalując biznes klienta o Pinterest Ads?
Dla klienta z branży dodatków do domu (osłon okiennych) szukaliśmy rozwiązań, które mogłyby pomóc docierać do nowych odbiorców. Ze względu na obecność klienta w przestrzeni Google i FB, uruchomiliśmy nowy kanał reklamowy. Kuszący niskimi kosztami dotarcia i brakiem bariery wejścia Pinterest Ads.
Przeczytaj więcej

Rola specjalisty SEM i automatyzacji w kampanii Google Ads. Jak zwiększyliśmy ROAS na Zrzutka.pl o 98% w 90 dni?

Efekty kampanii Google Ads prowadzonych za pomocą metodologii zero-waste to wynik połączenia kompetencji specjalisty SEM oraz automatyzacji w postaci SmartSkryptów. Dlaczego skuteczna reklama potrzebuje tych obu rozwiązań? W jaki sposób zwiększyliśmy ROAS na Zrzutka.pl aż o 98% w 90 dni…?

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Rola specjalisty SEM i automatyzacji w kampanii Google Ads. Jak zwiększyliśmy ROAS na Zrzutka.pl o 98% w 90 dni?
We współpracy ze SmartYou bardzo cenię sobie responsywność oraz doskonałe zrozumienie, w jaki sposób funkcjonuje biznes online. Te dwa elementy sprawiają, że wszelkie ustalenia (nawet strategiczne), przebiegają nadzwyczaj sprawnie - mój czas jest szanowany, a kampania przynosi efekty.
Przeczytaj więcej

Podnoszenie budżetu reklamowego bez ryzyka. Jak za pomocą metody zero-waste zwiększyliśmy przychody z Google Ads o 83,62%?

W wielu przypadkach prowadzenie kampanii Google Ads to marnowanie pieniędzy, a podnoszenie budżetu to jedynie zwiększanie skali problemu. Jak inwestować w reklamę, aby nie ryzykować? Co ma do tego zero-waste i automatyzacja pracy specjalisty SEM? I wreszcie - jak uratowaliśmy kampanię Sztuczne-rosliny.pl…?

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Podnoszenie budżetu reklamowego bez ryzyka. Jak za pomocą metody zero-waste zwiększyliśmy przychody z Google Ads o 83,62%?
Przeczytaj więcej

Bezpieczna inwestycja w reklamę według zero-waste. Jak w ciągu roku Allegro zostało trzecim solidnym kanałem sprzedaży dla Dami Zabawki?

Dzięki odpowiednio zarządzanym reklamom sprzedaż przez Allegro ma szansę dorównać sklepowi internetowemu, w którego promocję inwestujesz od lat. Jednak jak w przypadku Google i Facebooka, warto ostrożnie podchodzić do inwestowania w ten kanał, aby nie zmarnować pieniędzy…

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Bezpieczna inwestycja w reklamę według zero-waste. Jak w ciągu roku Allegro zostało trzecim solidnym kanałem sprzedaży dla Dami Zabawki?
Jakiś czas temu rozpoczęliśmy reklamę w serwisie Allegro. Nie obawialiśmy się tego kroku ze względu na ostrożne podejście do testowania nowych kanałów, za które bardzo cenimy współpracę ze SmartYou.
Przeczytaj więcej

Metoda pracy z agencją reklamową, dzięki której twój biznes urośnie jak na drożdżach. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji w czasie pandemii o 117%.

Sposób współpracy z agencją reklamową jest bardzo ważny i ma ogromny wpływ na rezultaty kampanii. Nawet w trudnym ekonomicznie okresie odpowiedni rozkład kompetencji, zaangażowanie i komunikacja w połączeniu z właściwą strategią marketingową powodują, że firma osiąga założone cele.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Metoda pracy z agencją reklamową, dzięki której twój biznes urośnie jak na drożdżach. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji w czasie pandemii o 117%.
Współpracowaliśmy z wieloma agencjami, także międzynarodowymi - agencję SmartYou na ich tle wyróżnia ogromny profesjonalizm w zakresie komunikacji oraz obsługi kampanii, a także zaangażowanie i rzetelność w podejmowanych działaniach.
Przeczytaj więcej

Niewykorzystane szanse, przez które tracisz pieniądze w kampaniach online. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji o 45%, przejmując kampanię nagrodzoną w europejskim konkursie

Niewykorzystane szanse mają miejsce w wielu kampaniach reklamowych. Nawet w tych dobrze prowadzonych prawie zawsze jest możliwość zoptymalizowania kosztów i poprawienia rentowności reklam.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Niewykorzystane szanse, przez które tracisz pieniądze w kampaniach online. Jak zwiększyliśmy liczbę transakcji o 45%, przejmując kampanię nagrodzoną w europejskim konkursie
Kampania Ekomaluch.pl to dowód na to, że dzięki metodologii zero-waste w każdym przypadku można obniżyć koszty i poprawić wyniki kampanii.
Przeczytaj więcej

Błąd, z powodu którego biznes tracił 52% budżetu. Jak obniżyliśmy koszty kampanii Google Search o połowę

Rentowność reklam to jeden z podstawowych parametrów, który powinniśmy mierzyć, aby inwestować budżet z głową i świadomie zwiększać sprzedaż.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Błąd, z powodu którego biznes tracił 52% budżetu. Jak obniżyliśmy koszty kampanii Google Search o połowę
SmartYou od początku zależało na zrozumieniu naszych celów biznesowych i stworzeniu kampanii, która pomoże je osiągnąć. Teraz wiemy już na pewno, że to się udało. Firma stworzyła reklamy, których efekty przerosły nasze oczekiwania.
Przeczytaj więcej

Jak trafiliśmy w gusta kobiet 50+, uzyskaliśmy o 50% niższy koszt konwersji i wykręciliśmy dla klienta ponad 200 000 złotych przychodu

YouTube to nie tylko sposób na budowanie wizerunku – to także źródło dodatkowych konwersji. Przekonaliśmy się o tym empirycznie na koncie ModBiS.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Jak trafiliśmy w gusta kobiet 50+, uzyskaliśmy o 50% niższy koszt konwersji i wykręciliśmy dla klienta ponad 200 000 złotych przychodu
Informacje płynące z wyników Conversion Lift, utwierdziły nas w przekonaniu, że Facebook odgrywa istotną rolę w obecnych działaniach reklamowych, a agencja SmartYou – nasz wieloletni partner, prowadzi dla nas kampanie z nastawieniem na maksymalizację wyników.
Przeczytaj więcej

Zobacz, jak dzięki Facebook Ads i Google Ads osiągnęliśmy o 157% więcej przychodów poza sezonem dla e-commerce z branży zabawek

Klient zgłosił się do nas przed szczytem sezonu w swojej branży, jakim jest okres świąt Bożego Narodzenia. Równolegle przejęliśmy obsługę kampanii Google Ads oraz Facebook Ads. Początek współpracy ze SmartYou okazał się dla Dami Zabawki najlepszym okresem sprzedażowym w ostatnich latach. W styczniu zatem postawiliśmy sobie za cel poprawę skuteczności kampanii także poza sezonem. 

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Zobacz, jak dzięki Facebook Ads i Google Ads osiągnęliśmy o 157% więcej przychodów poza sezonem dla e-commerce z branży zabawek
Dopasowane do naszych priorytetów działania po stronie Google Ads i Facebook Ads, zaowocowały praktycznie "drugą Gwiazdką" pod względem obrotów w marcu.
Przeczytaj więcej

O 167% większe przychody w GDN oraz aż o 342% więcej kliknięć dla Homebooka. Zobacz, jak to zrobiliśmy

Gdy Homebook poprosił nas o dalszą maksymalizację skali, wiedzieliśmy, że będzie to nie lada wyzwanie. Nieszablonowe podejście które zastosowaliśmy przerosło jednak nasze najśmielsze oczekiwania.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
O 167% większe przychody w GDN oraz aż o 342% więcej kliknięć dla Homebooka. Zobacz, jak to zrobiliśmy
Agencja wykazała się świetnym wyczuciem jeśli chodzi o kreatywne wykorzystanie nowych produktów Google Ads. Dzięki nim Homebook znalazł się w grupie polskich pionierów korzystających m.in. z reklam elastycznych czy kampanii inteligentnych.
Przeczytaj więcej

30% więcej fanów na Facebooku i wyraźny wzrost konwersji dla NTFY. Sprawdź, jak to osiągnęliśmy

Inwestycja w reklamę pozwoliła klientowi zaznaczyć swoją obecność na Facebooku i dotrzeć do nowych klientów. Dowiedz się, jak NTFY skorzystało na kampanii reklamowej.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
30% więcej fanów na Facebooku i wyraźny wzrost konwersji dla NTFY. Sprawdź, jak to osiągnęliśmy
Przykład NTFY pokazuje, jak z pomocą zaawansowanych narzędzi i przemyślanej kampanii można stworzyć zainteresowanie marką i przełożyć je na rzeczywistą sprzedaż.
Przeczytaj więcej

Zobacz, jak HG Lamps zwiększyło przychody o 40% dzięki kampanii Google Ads

Atrakcyjna oferta klienta w połączeniu z Google Ads sprawiła, że w zaledwie kilka tygodni został wypracowany rentowny kanał sprzedaży zagranicznej.

Przeczytaj więcej Przeczytaj więcej
Zobacz, jak HG Lamps zwiększyło przychody o 40% dzięki kampanii Google Ads
Google Ads stało się dla nas bezcennym źródłem przychodów i pozwoliło objąć wysoką pozycję na bardzo konkurencyjnym rynku w Niemczech.
Przeczytaj więcej
Zobacz wszystkie

Zacznij zmiany teraz

Skontaktuj się z nami

Kawa na ławę – dosłownie i w przenośni. Umów się na spotkanie lub skorzystaj z formularza, by zadać dowolne pytanie.

Chcesz poznać wstępny koszt swojej kampanii?
PRZEJDŹ DO FORMULARZA ESTYMACYJNEGO

Magdalena Szot Head of Sales

Magdalena Szot
Wróć na górę